<3

Saknar er så mycket. Ja jag saknar er så det gör ont. Saknar er med hela mig. Jag är tom när ni inte finns. Jag vill inte att ni ska vara borta men just nu känns det som ni är det. Det fick inte hända det skulle inte bli så här. Men när det går så långt att män knappt hälsar undrar jag vad jag har gjort för fel?? Jag vill inte att det ska vara så här. jag tror eller vill tror att ni inerstinne vet hur mycket jag älskar er, Ärligt talat vet jag inte om jag kan klara mig utan er jag behöver er. Bara för att allt är nytt behöver inte det gammla försvinna det finns kvra, Jag lovar att det gammla finns här för vi har hållt ihop så länge och det ska inte bara försvinna men man kan inte tvinga nån att vara kvar men VAD IN ÄN GÖR SNÄLLA GLÖM INTE ATT VI ALLTID SKA FINNAS FÖR VARANDRA <3<3<3 ÄLSKAR ER FÖR MYCKET <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0