Ord...

Tänk att man alltid ska göra något sakna längta hoppsa villja.
Att man ska sakna någon och samtidit längta efter nån annan.
Hoppas på att något ska hända och vilja någon stans.
Varför är algrig allt bra?
Varför är aldrig allt som det ska?

Man hoppas att någon ska se.
Man tror att nån ser.
Man vill att nån ska se.
Saknar att inte blr sed.

Hur kan man sluta se en människa?
Hur kan man bara vända bort bliken?
Varför inte bara ge ett tecken på att man bryr sig?
Visa att man fort farnade finns?

Jag vill inte glömma.
Jag ska inte glömma.
Vill du glömma så göra det?
Men jag ska alltid på minna dig!
För du har alltid funnits för mig.
Och jag ska alltid finnas för dig.
Även om du från mig nu försviner.
Och att du nu mig glömmer.

Jag ska starkt hålla mig kvar. Allt jobbit som jag nu har tagit mig igenom en bit. Och jag önskar bara att alla kunnde finnas kvar. Allt är nytt. Men jag kan inte sluta sakna så mycket av det gammla. Trode att det skulle gå fast allt vart nytt. Men något är tydligen fel och så länge ingen säger vad kan jag inte änndra något. 

Jag saknar er!
Jag längtar efter er! 
Jag hoppas att ni inte glömmt mig helt!
Jag skulle så gärna vilja träffa er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0