(F)

Jag är så trött på folk som bara döljer och som inte säger. varför ljuga när man kan tala sanning?! Är man en riktig kompis om man ljuger? Hur vet man att det är en lögn och inte sanningen? Jag är så trött på att får veta sanningen i efter hand. Snälla säg som det är på en gång. Gå inte bakom ryggen. Jag lovar man tar det mycket mycket hårdare om man får reda på något back vägen.

Om det är nåt med mig som du har tröttnat på! om du inte vi prata eller träffa mig! Om du inte vill att jag ska vara med! snälla säg det då. Föer nu är jag så trött på alla lögner och undarflyckter. Jag kanske har FEL. Men det känns som jag blir undviken som om jag är det svarta fåret i bland. Det var ju just det jag inte vie skulle hända. Jag ville att allt skulle vara som vanligt. Eller kanske inte allt men det mesta. (F)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0