Musik och Motor

Tillbringat helgen i Älvdalen på Musik och Motor festivalen och jag måste säga att jag hade det grymt kul. Åkte upp med buss tillsammans med Sandra i fredags vid 16 tiden för att sen åka till Ylona och bo hos henne i helgen! Hennes pappa hade fixa riktigt god middag och sen fixa vi oss (volymtång<3) och sen bar det av ner på by för att kolla läget visst det var lite dött till en början men sen senare vart det riktigt mkt trevligt folk vid parken! Träffa bodde nytt o gammalt folk! Tack alla som gjode dena kväll till en var de underbaraste på länge det var just vad jag behövde. Släppa allt och bara tänka på det som var just då och bara på att ha kul och leva livet!

Lördag var väl ganska seg morgon men vi kom upp åt frukost och fasnade med att spela monopol! =) haha gissa vem som vann då!!! Sen ner på by en sväg där jag måste lova att det inte hände mkt men vi hade trevligt iaf. Vi fick en chans att prata om kvällen innan och planera den kommande! Sen hem till Ylona igen och kolla på sunes sommar. haha sen middag och sen fixa sig igen för att gå ner på by och spana efter lite bilar! Och träffa Linne'a. Gick runt på by ett tag lyssnade på när nikas och hans band spelade lite och hamnade sedan vi parken! Måste säga tt det vart en lyckad kväll till kanske inte riktigt som den andra men lördagen hade sina egna ljuspunkter och plus att man fick träffa ännu mer nytt folk! När vi kom hem till Ylona var det lite natt äta sen sova! ( oj vad dom somna fort )

Söndag seg dag måste jag bara säga rätt trött efter helgen så låg och sov till 13 typ sen upp och äta lite tomat och kolla på lite film tils det var dags att åka med bussen tillbaka till mora och hem igen. Måste bara säga att det var skönt att vara hemmifrån och att slippa famlijen för ett tag och bara umgås med folk som man vil och ha kul något man borde göra offtare! Tack´till alla som gjorde min helg underbar! <33

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0