Skolan igång!

Ja då har skolan börjar på riktigt! Började väl i torsdags men då var det ju bara fixa nykel o prata lite med våra (välförberedda handledare) haha. Fredag var vanlig dag med teater och engelska ny lärare i engelska får väl hoppas att det blir bra det lätt som hon skulle hjälpa mig så mkr hon kunnde iaf så nu hoppas jag på ett G i engslaka B! =) Stor tester grupp också på estetiska verksammheten! Alla i dansa alla i musik utom 2 on nån från bild.! är nästa 30 st men kul är det iaf!

Ja som saga nu har det börjar på riktigt! hade kultur och idee historia vet inte riktigt vad jag ska vänta mig av det! Kollade på tavlon och lyssnade på lite musik och så skulle man skriva vad man tänket på och jag måste säga att det var det mest konstiga saker!:P haha Jag försårt mig inte riktigt på tavlor det är inte min grej dä i mot älskar jag gammla hus/slott och hem det är ju sjukt mysit att kolla på! så jag tror att kultut och idee historia kan vara rätt okej iaf om det nu inte bara blir tavlor! haha! Tesater i dag med men uppdelat i grupper och det var helt ok!  Körde lite lära känne grejor! och teater är ett änma man får skeratta i ut andra och sig själv! =) dagens minder possetiva var att man har 3 timmars hål innan man får spela 40 min. men jag han gå och köpa sudd med ylona och en chees burgare! sen han jag träffa johanna lirte också! sen spela! gick helt ok för att vara först! (där emot tror jag att mattias har sovit hela lovet vet inte hur många ggr han spea fel när han skulle vissa!)  Sen träffa jag på ylona o petar på vägen hem och hamnade p¨å stan ett tag tur var det för då sprang jag på gunne och kunde diskutera min sång lektioner lite också!

Känner mig taggad för ett nytt år just nu! det ska blir skönt att får lite ordning på dagarna o som man inte bara slöar men visst blir man trött är inte van att vara uppe så tidigt! haha!...

Längtar till helgen nu iaf! blir mys med klassen/kompisar efter skolan sen kommer väl hela tjoka släkten sen middag på lördag! Mys!!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0