Sommaren!

Det går för fort det är sanrt bara en vecka kvar av lovet och vad har man gjort? Det känns som det finns massor man vill göra som man inte har hunnit! Men nu känner jag mig iaf väldigt stålt över mig själv jaf har läst min första riktiga bok på engelska! Jag har gjort det och jag fatta kanske inte alla med iaf det stor hela. Nu ska jaga bara överträffa mig själv på onsdag och redovisa om boken (min första redovisnong på engelska) ocj Ja jag har bestämt mig jag ska göra det. Skit samma om det blir fel om folk inte fattar och om det blir mkt öhhh typ. Jag ska iaf göra det! Jag ska ha mitt gordkännt i engelska det är jag värd fgör jag kämpar! Jag kan inte!! men jag ska ändå kunna jag ska klara det!!

För övrigt ska jag klippa mig på torsdag! Ahh ska bli så skönt men ändå inte jag tycker inte om kort hår och det kommer att bli kort men det växer väl! haha Funderar på vad jag ska göra med luggen vi ha så att jag kan sätta upp den. och änså så jag hade ha den på sidorna! Hmmm.. kom med förslag!

Nu ska ja ut o ta en promenad i mina egna tankar! See you

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0