Torsdag Fredag! =)

Torsdagen vart en heldag i Sthlm med Sandra o Lelle. Vi hade ca 6 timmar på oss där och jag kan inte fatta att 6 timmar kan gå så fort han ju inte alla så mkt som jag ville det var bara att sprina in och ut ur varje affär han inte kolla så någa som man vill! menmen det var trevligt iaf! köpte 2 innen och ett par sko =) haha alltid någon får åka ner en vända till snart det var ju jätte smidigt buss hela vägen och endast stop i rättvik falun o hedmora helt perfekt.! hah jag tror att vi hade roligas av alla på bussen hem iaf! (luffar shak på lelles arm, hade ingen papper) Tack för en jätte trevlig dag det gör vi om snart igen <33

Fredagen vart stan först o leta present till bror o sandra fixade sig till slut iaf! sen träffa ylona o sandra för att åak tåg till rättvik och så åkte vi dit åt mat o gick runt runt runt (var inte så mkt folk ute till en börja dock det regna men det vart bättre) och så klat så ska tåget få lov att gå hem nära men har som trevligast.. Grr.. haha Sen vart det Mora festivalen när vi kom till mora och gå ännu mer träffa lite folk o så trevligt!

Tack för ännu en trevlig dag! och jag säger bara det CCW i rättvik <333 ÄLSKA (nästa åt campar vi där :P haha så mkt trevligt folk! <33

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0