Torsdag.

Ja då var det bara en vecka kvar på lovet och det känns som det just har börjat! Var i skola igår för att redovisa en engelska bok så att jag kunnde fixa mitt G i engelskan! Måste säga att det vart lycket trodde att vi skulle vara ifa 3 st men sen kom martin och sa att vi vart någ 7 iaf men  det sluta med att vi bara var 3.=D Redovisningen gick också bra jag övreträffade mig själv. Och jag klarade det så nu har jag ett G i engeska och jag är stålt.:) Sen var det stan o träffa Erika som jag inte har sett på jätte länge. Först vart det en fikta på kaffestugan och sen ehn mjukglass och så var det lite shopping! Det vart en väska linne strumpor och puder:P Sen hem och sepla lite kort sen en promenad som gjorde så att vi hamade på donken och sen hem.! Hoppas på en vända till Shlm igen i slutat av sep lr börja av okt..=)

Idag har jag faktis klippt mig. vart det bra då??! ja det undera jag med jag vill ha långt hår men det växer någ ut..:P jag fick iaf bort alla som var slittet och lite till och så vart luggen lite korter och flyttade bennan lite. men jag tror att det kommer att bli bra  bara det får växa till sig lite och jag får vänja mig.! =)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0