Fest!

Underbart! Fatta vad kul det var.:) Började lördagen med att vakna tidigt ingan annledning bara vart så. Sen vart det städa durcha o så sen pizza på stan med Simon Isac o Mats.:D sen träffa i Robin och annat folk. fick reda på att vi skulle vara i fridhem 8 och inte 7.. (tack det är kalt ute) Sen vart det film i Fridhem. Och filmen är typ sämst har sett den innan så prata typ sänder den lite mer och den ville aldrig sluta:) När det vart svart i sluter skrek typ alla JAAA.. och applåder sen vart det en till scen..:) haha Och så JAAAAAAAAAAAAA igen !!! haha gick vi till MRK. (varför kör alltid poilsen så sakta) haha. ja var hände där.:P. Sen var heöa kvällen typ Fot grejas, Ta luft, chip, luft.också.

Sen var det nån som kom på att sybilla stänger 3 så tycka kvart i 3 lr nå skulle vi dit lyckat först snurra ylona och så bara typ (jo vad jag vart yr jag mår ingen bra) sen ramlade hon raktbak sen när vi ska över en snökant tror jag att jag lyfter fötterna men tydligen inte för jag ramlar och ylona ska hjälpa mig upp en hon ramlar med.:), Flum och när vi kommer fram så har dom så klart stängt så till baka igen och på vägen mötter vi robin som ska hem. (Tack att du kom mycket kul) och mer luft:P  Sen typ vid 4 lr nå kom dom på att dom skulle spela rollspel. jag och ylona typ (jaha och hur gör man det?) så vi hamnade på ett elemet insvepta i ett täcke och kollade på. det värkadet mer rörigt tycker jag menmen. drog enormt kalt där vi satt iaf.

Sen kom Simon på att vi skulle spela monopol när klokan var typo 5 lr nå. man bara vist..:P  haha ocj fan vad det gick bra för mig.:P haha det gick ju skit bra köpte massa tomte. men vi sluta för att simon inte kan det.! nej men han sa att det var nå fel på täreningarna men viss dom var ju jätta bra.:) sen kom Någon en viss person på att mcdonals öppnar kl 6. så vi kan ju gå dit.

Så typ 13 i 6 lr nå började vi gå till mcdonals och när vi är framme vid 20 över ser vi ju att dom öppnar 7. typ jaha vad gör vi nu?? Hmm. TÅGET! jag det var ett tåga varv i drive in.:P haha sen bar var det svin kalt som vi gick in i tältet och ställdet oss vid värmefläktarna. typ halv 7 kom dom som skulle öppna och typ "har ni fets lr" " nej vi är hungriga".haha såg ståg vi där en halv timme till och kl 7 öppnade dom och komoch sa att nu kan ni få komma in.:P Tackatck för fan vad det var kallt:S in och för min del var jag inde hungrig mer ville bara ha nått varmt så en varm chklad:P Satt där och myste ett tag tills vi kom på att vi kanske skulle dra oss tillbaka. Och det var fan ännu kallade när vi gick hem igen..:S:S:S FyFyFy!!! jaja kom tillbaka efter ett tag iaf..

Sen kröp vi ner in en soffa jag Ylona Liz o Simon.:P haha och så kom jag på att jag hade min kamernar så vart det lite lr lite mer blider vara simon varning på många.:) haha sen skulle Liz åka och typ hejdå o så åkte det lite mer folk med. sen tänkte jag simon o ylona typ sova lite när klokan var typ 10 men nej dert var inte mycker, Men fattar inte varför vi låg alla i samma soffna när det fans hur många som helst.:P lr så vi frös först men det vart ju varmthaha.  Typ 20 i 12 började jag gå hem. men det tog typ 45 minlr nå:S så jävla tröt. men kom hem iaf ducha o så sen höll jag på att somna men fick sms av erika.

Sen ringde jag till mamma som skjusade mig erika o sandra till kyrkogården är att tända ljust och ge en blomma till Rose-Marie. träffade hennes morfar där. Fan vad jag saknar henne. Den vecka kommer var extremt jobbig ett år sedan nu. fattar inte att det var ett år sen!! jag har inte kommit över det jag kommer inte att göra det jag kommer inte att fatta,. JAG SAKNAR DIG!! <3<3<3<3<3<3

Sen villa jag bara hem vman vart bara en snabbis hem ock käka sen he inte mormor  o morfar för att käka tråta och träffa mina små kusiner.:P (tårta för att domk flytta in för 40 år sedan) hemma igen tyo vi 8 lr nå. sen soman vi halv tio.:P

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR HELG! FATTA VAD JAG ÄLSKAR ER <33<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0