Helg!

Nu är det då fredag igen. var hemma igår igen från skolan mamma vill att jag skulle det mådde inge bra när jag vaknade så. men skolan ideg igen. Trevligt. ganska tråkigt faktist och redovisa engelska boken. visst inte vad jag skulle säga vart typ ja.. hmm.. liksom (jo nu vart det ett svenskt ord) menmen var ju bara jag och LInnea så:) (Läs aldrig The old man and the sea) det är den sämska bok jag läst tror ja..:S sen skulle vi simma men sjuk så hoppa det denna gång får ta det nästa.:) Sen stan med massa folk orkar inte säga alla men det var väll typ några. bland annat fika med ylona petar o simon är ju så kallt så måste ju värma sig.. PAJ!!! Mmmhh.,. vad det var gott..<3

Sen 15 bussen hem och lite halft yr men detta ska funka nu. Jag är frisk.:P städat lite ska bara damsuga. sen imorn ska jag träffa massa folk igen..:P kulkul!! (vet inte hur jag ska orka) Men det ska gå..:P <333

Söndag blir det det kyrkogården men en ros o ett ljus om jag hittar nåt.! Ett år sedan på söndag fattar inte det jag kan bara inte fatta. jag har inte insett att det har hänt än och det har gått ett ÅR. Jag vill inte att det skulle bli så här. Jag är ledsen jag ångrar så mycket. Jag saknar dig så mkt att det inte finns ord. Önskar att du var här vill säga förlåt och säga hur mkt jag saknar dig hur mkt det betyder för mig det är enormt,. Tänker på dig varje dag och kommer ALDRIGALDRIG att glömma <33333 (FF) <3<3<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0