Lördag!

Ja då har man vert hemma från skolan nästan hela veckan utom i fredags;D kul att vara tillbake men fy vad jag har varit död och seg. Nu vill jag bli riktigt frisk så jag kan ut o åka lite skidor o så.. Saknar det.. Visst jag jag ska till Trysil med skolan den 20feb..:) KULKUL..

Nu måste jag kanske försöka skriva klart min fördjupning i historian som skulle vart inne i fredags men vad du jag har varit sjuk då kan man ju inte skriva lr hur. Sen har jag typ fixat klart mitt CV nu men det var inte lätt att komma på vad man ska skriva och hur man ska formulera allt så att det låter ganska bra men tor att det är ok iaf mamma får kolla när hon orkar , jag har ju smittat typ alla också.:S Syrran är heöt dör med långt över 39 graders feber stakarn.: Men det blir någ bra snart.

 Nej nu somnar jag snart kanske ska lägga mig och skriva lite kladd som renskriva det imorn tror jag,..:D :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0