Måndag!

Jaha då var det måndag och jag ligger hemma i soffan men feber och är hur förkyld som helt. jag har inte tid att vara sjuk nu. fast det är ju ganska mys att ligga vi tv.n med datorn o bara inte göra ett skit. man det är mycket att ta igen sen..:s
 
HAHA. Hade iaf en bara börja på helgen. Fredag åkte jag upp till viborg med sandra och badade bubbel pool som slutade men rökbada. men det var iaf mycket avslapnande, På lördagen var det en hel dag i Grönklitt med sandra. träffade också Niklas Simon Filman. helt toppen kul att åka skidor.:) Tack för den underbara dagen:)

söndag typ 39 graders feber och orkar inte ett skit. vill bara sova.! 

och nu är det måndag och nu ska jag skriva mitt CV och inte sitta och bara skriva massa skit:P haha Hoppas på skolan imorn man värkar som jag blir hemma då men men vi får se. vill iaf till skolan. har ju musik imorn.:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0