tomt

Jag vet inte vad jag vill!!
Jag vet inte vad jag känner!!
Det är tomt tomt tomt!!
Jag orkar inte!!
Jag orkar!
Allt bara snurrar och jag kan inget göra!!
Hjälp mig!!
Jag önskar att jag kunde hitta rätt man jag går bara vilse!!
Allt blir bara fel!! 
Jag vill lyckas jag vill jag vill!!
Vad har jag gjort!!
Jag ångrar allt det känns så fel!!
Jag orkar inte med säcker av skam!!
Jag vill ställa allt till rätta!!
Men tiden har runit ut och jag har fasnat!!
Jag kommer inte längre!! 
Jag sitter fast vill bli fri vill los!!






Dagen för ett år sedan kommer jag aldrig att glömma. En sorgans dag då tårarna bara ville rinna då kroppen inte ville vara med jag ville bara sjunka undan. Ja tårarna rann. Jag kunnde inte hinndra dem. De bara kom. Jag hoppade över allt jag skulle göra skolan lektioner och allt jag lät tårarna komma. Tårarna över dig. Tårarna över hur mycket jag misste. Hur mycket du verkligen betydde för mig. D fanns där när jag kännde mig emsam. Du kom och allt var fel. En lite små sak som vart så stor jag hatar mig själv för det jag kan inte prata om det men jag ska jag bara önskade att jag kunnde säga det till dig! jag är glad över att jag hann säga FÖRLÅT men det var för lite jag vill säga mer,. Vi skulle vi var på väg träffas fika komma tillbaka till den underbara tiden man tiden han i kapp oss någon tog dig i från mig. (jag vet inte om jag klarar med tårarna rinner) Jag saknar dig så att det inte finns ord. Du var en sann vän trots mina misstag vill jag att du ska veta att jag älskade dig högt mycket högt. Jag vill baka tiden jag vill rädda dig från det hemska. Om jag bara visste vad som skulle hända, OM jag bara kunnde hjälpa. Jag känner ensam utan dig. SAKNAR DIG<33 Min ros togs i från mig för ett år sedan och jag kan inte komma över det jag erkänner jag kan inte komma över det jag sitter fast. Jag ska alltid vara din Svamp för alltid,. Jag ska aldriga glömma dig och jag ska komma till dig så mycket jag kan, jag vill vara dig nära, <33 Jag ska Lägga mig vid din sten och kännan min närhet jag vill vara med dig jag vill att du ska veta. jag Älskar dig<333
(tårarna rinner)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0