Vet inte....

Nu är ju lovet snart slut:( jag vet inte vad jag vill jag hater lov nej det gör jag inte. Jag vet inte vad jag vill med något längre jag är helt TomTomTom det är Tomt! Allt bara snurrar RuntRuntRunt. Jag ska klart deta jag ska. Hatar alla tankar så trött på dom. så trött på att oroa mig. Tänk om alla kunde va som till ståndet mellan vaken och sovande. Det är ju bara så underbart när man kan bestämma i drämmen och göra det som man vill. Allt blir så bra som man vill. Lr jag vet inte om jag vill bestämma.!

Tänk kännslan av att du gjort nått fel men du inte vet vad, det är hemskt när ingen sägar när ingen berättar vad som är fel men man känner det. Det är något man bara vet det, Det märks Jag hatar det snälla säga vad jag har gjort det är så Åhh jag vet inte vad jag ska göra VAD HAR JAG GJORT?! Folk säger först att man inte har gjort nå sen tittar de konstigt på en och bara glor när man ser dom lr bara vänderbort blikarna. Jag försöker Jag kämpat Men hur länge ska jag orka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0