Fredag!

Ja då var det fredag igen då..=) vad härligt. hade sov morgon idag också.. sen resurs hade typ lika mycket info som vanligt.. alltså typ bara mat..:D haha. sen hade jag engelska prov..:S Gick kanske intye så bra men jag hoppas på ett G iaf jag har ju svarat på allt så. Sen idrott. "det är för kallt att åka skrid skor" HAHA villket skämt det gick ju hur bra som helst att åka. första gången på typ 5-6år jag ståg på skriskor man jag tror jag kalarade mig bra.:) Först dett varv sen lite annat.:) typ som dans med Simon..XD det gick ju hyfsar ramlade inte iaf.:P haha

Ja och nu är man hemma o ska kolla vart jag har alla slalom grejer sen åket jag med Sandra till Viborg och så Grönkltt imorn.:P Ska bli så bra.:P haha Första gången för i år men fler ska det bli.:P <33

Tack för en bra skoldag som vanligt.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0