Helg!

Jaha så var det söndag igen. snacka om att tiden går fort. har iaf haft en underbar helg. började bra i fredags efter skolan med att vänta på erika tsm sandra sen när erika kom vart det lite kort splen till lelle skulle möta oss med bussen och så upp till noret o hanldade grejer till pizza och godis:) sen hem och fixa lite grejer sen upp till erika. Fixade pizzan och dukade med musik o dator haha sen åt vi mycket gott men vart för mätt.:) sen hade lelle gjort paj med citron och maräng den var riktigt god fast jag inte gilar citron MEN DEN VAR GOD JAG LOVAR!! haha sen vart det dans:p lr lelle o erika bugga o jag o sandra gjorde vår egan tolkning:) hah fast fick ju lite hjälp av erika o lelle. haha vart inte så mkt film slutet på en och typ början på en annan.:) Sen kom Henke o så kollade på lite mer film sen vart jag hem skjussad fast jag kunde gått.XD Underbar kväll <33

Lördagen började med Björn Gustafsson =D tack för lonet Simon. Björn är ju bara för kul.:) haha vad jag skratta ett tag =)
Sen vid fyra kom Erika o Henke så åkte vi till Sandra där Lelle var och kolade på klasskort sen sjöng vi sing star och så gick erika o henke och så sjöng vi lite till:) sen hem och ätta smörgåstårta och sen träffa lelle o sandra igen. lelle skulle på stan o atan vart där till nästan halv tio lr nå sen gick vi runt lite och föjde lelle hem sen gick jag och sandra lite till sen hem,, <3 en till underbar dag <33

Söndag idag ska jag inte göra nå! Bara til farmor o farfar och äta lite=) länge sen jag träffa dom nu så. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0