Jag vill!!

Jag fattar inte att jag inte kan tänka på nåt annat
Så många gånger som jag har försökt
Det går inte
Det är som man brukar säha hjärtat säger en ska och hjärnan en annan
Men vad ska man lyssna på
Hjärtar
Eller
Hjärnan
Okej jag har insett att det inte funkar
Men det har inte en del av mig
Jag vill men ändå inte
Jag vet inte vad jag vill
Jag vill veta
Jag vill 
Jag vill
Men hur
Snälla
Hur ska jag kunna veta
Det ska gå nån gång jag ska inte ge upp
Men det känns som jag slösar min tid
För mycket av min tid många gånger
Det vore skönt med ett teken att jag inte väntar på inget
Att det kanske kan funka
Att det inte bara är jag som tänker och vill
Jag har försökt sluta
Men det går inte
Men snart ska det gå
Jag ger upp det hoppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0