Vill släppa

Ibland känns allt så menings löst. jag Önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden. Det känns som jag bara gör fel allt jag gör blir bara fel. Jag vill men det vill inte funka. vad är det för vits med drömmer och fantasier om de ändå inte händer, Jah gör ju bara bort mig när jag ska försöka mig på något. Men varför ska allt värka så lätt. jag vill men det funkar inte. Jag behöver din hjälp men du vill väl inte. som jag har fattat det. så varför ger jag inte upp? varför är jag kvar och haka? släpp migh fri jag vill flyga fritt! jag känner mig som en fågel i en bur fast det är jag själv som är buren. Nu ska jag släppa!! Nu orkar jag inte hålla dig mer. Nu får du gå som du vill jag ska inte försöka fånga dig mer. Det svåraste blir att släppa dig inom mig där kommer du alltid att vara har jag slösat så nånga år på att tänka på dig så kan du vara kvar nån stanns i en grop. Men du ska inte synas ofta. För du vill inte se mig!!  JAG KAN INTE GLÖMA!! 
(dudududududududu är underbar)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0