Älskar sommaren! <3

Det blev en härlig eftermiddag/kväll igår i garsås med familj och släkt! började med att alla badade och då menar jag alla ett under det brukar alltid vara nån som inte ska! sen vart det att sitta vi vattnet i en stol och sola tills maten vart klar och så mat mums!! sen var det ett hila tjat om jag skulle åka vattenskidor jag ja vist det tackar man ju inte nej till! så vi letade på alla gejor ocg så var det massa folk i grangården också så stor puplik hade man plus att ingen av oss någon gång har åkt tidigare så upp till bevis! Det tog fyra försök sen ståg jag upp och så var det en vända på sjön på några kilomerter och jag stog!! Helt UNDERBART var det! så HÄRLIGT! jag lovar TESTA! Ahh det var bara FÖR KUL! så nu blir det fler gånger! Tack morbror så körde båten detta ska vi göra om! (nästa gång ska jag teska och köra lite o hoppa över vågorna man kan ju inte göra allt på en gång) Detta resulterade i att jag var lyklig och 2 blåmärker ett på vadera lår men vad gör man inte för att ha kul! =) 

Jag i starten! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0