Älvdalen!

Har ju till bringat mer tid än nångång i älvdalen och tror mig det var mkt trevligt! (ja mamma jag höll mig på lämpligt avstånd från skogsmullarna) haha! Tog bussen från mora kl 12 i måndags! vart hämtad på älvdalans busstation av Ylona och Linus. Sen vart det hem till dom var vara barnvakt till deras små kusiner Det vill säga kurragöma/ bus / kuddkrig jordgubbar m.m. så vart det lite musiserande! =) och så en promenad och mat och sing star med rickad sen film mys på kvällen toppen bra!:P

Tisdagen började med frukost och film sen en promenad åt andra hållet och beslut om kvällen med grillning! dagen vart lugn med kort musik promenader skit prat i hängmattor o väntan! haha! Till slut kom vi iväg för att grilla vid nässjön? det var så den hette lr hur? jag Ylona Rickad och Diana! satt i slågborden och myste senvart det bada och så klar fick det lov att komma folk när vi klätt av oss bara för att vi skulle bada och inte hade badkläder! Ahh hade ju ett linne iaf! Sen vart det mys vi brasan och sen en lite vinglig cykel tur hem med lite stopp:P haha

Onsdagen vart det sova! sen frukos och sen film shookerande att vi kolla på film inte sant? sen fick jag sjus med Ylona och Lars ner till bussen kl 16 och åkte hem! så nu är jag tillbaka i mora iaf för några dagar! måste ju till tandläkaren imorn:S Har iaf haft det jätte bra! Tack så mkt <333

På Lördag tar jag bussen igen tillbaka till skogen och skogsmullarna för att kolla på film äta middag och träffa lite underbart folk =) Kommer hem igen på söndag som det är tänkt! sen får vi se hur länge jag blir hemma om nu vi skulle neråt nå med familjen lr inte! 

Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0