En dag i solen!

Ja idag har det också varit sol! härligt! Vart väckt kl halv åtta i morse av min söt lilla syrra för att vara barnvakt till typ kl tio när mormor o morfar skulle komma och hämta henne. sen vart det durchen och sen träffa johanna och ner på stan lämna till baka en klänning som var trasig sönen hade sprukigt och jag som inte ens har använt den:S sen hade dom ingen mer så fick pengarna tillbaka:S den som var så härlig en röd tub klännin jag hade en RÖD det har jag inte haft på år! jaja får se om dom får in fler lr om jag hitten en annan. Sen vart det kolla lite så httade jag en väska det var ju på tiden så det vart en ny väska och en brunkräm och så vart det en salad till lunch:P mums. sen hem en vända och spal kubb det var länge sen:P sen vart det en svänds till stranden och bada härligt!! sen glassbaren och en mjukglass =) och nu sitter jag hemma ock ska ha en mysug kväll vid tven:P finns på mobilen!

Planer för helgen?! inga ärligt talat ta det lungt! PÅ måndag blir det älvdalen och ylona tills onsdag! =) haha Trevligt ska vi ha! synd bara att jag måste hem på onsdag för tandläkarn på torsdag men man måste ju! länge sen jag såg dig! nu ska jag komma ihåg din tröja som du glömde på soklavslutningen:P haha <333

Har haft en jätte bra dag idag! =) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0