Fredag!

Har verkilgen varit en seg vecka trött och orkar inget! kan väl bero på att det bara regnar hela tiden också. men jag har iaf träffat min farbror lite som är upp nu sen har jag träffat lelle o kollat lite på gitarrer i orsa funderar på att köpa en när jag har fyllt år men jag vet ej skulle vara kul att ha en akustisk med stålsträngar för det är det jag spelar mest hemma! få väl se var men får pengar till då.

Idag har iaf hunnit se Ylona ett tag.. Trevigt=) hon skulle till rättvik lycka till där och ta hand om dig <3

Igår bokade jag biljetterna till heldagen i sthlm den 30:de =) åker från mora halv 7 och kommer väl hem vid halv 10 kanske inte så långe att vara där men man hinner väl iaf kolla ui lite affärer och shoppa lite! Sandra o Lelle vi ska bara ha för kul! (hoppas på bra väder)

Tisdag blir det en heldag i Rättvik som vanligt tisdag vecka 31 inte sant! HAHA. (har tänkt att ha lite 60-tals aktiga klädder om jag nu vågar) haha
Ses där?!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0