God morgon!

Är bara för grymt trött! har sovit sjukt dårligt den senaste vecka tror att det kan bero på värman lr att jag börjar få ont i halsen menmen det öär ju ändå sommar! Men till men besvikelse såg jag att det skulle bli sämre väder nästa vecka..:S tråkigt! jaja det är väl så den svenska sommaren ska vara. inte sant?


Jag hitta värska härliga tv programet igår kväll/ lr inatt tror att det börja vid 00.00 o sluta vi 01.00 dert var på nån som här kanal som man knapt vet att man har men jag fasnade det var om bluse. Fatta var häftigt bluse är igentligen! jag har värkligen fasnat för det! Man fick värkligen se var man vill lära sig plus att man fick lite tips på hur man kan spela! Bluse <3


P.S. jag har jitta värska gryma klänningen somjag ska ha på crusingen i år om jag vågar det vill säga! jag hitte den hos mormor det är nåtog som hon sytt själv när hon var ung:P haha en blå grön 60-tals klänning ett tjockt vit skärp sen tar jag nåh mina vita leggins och svart klak skor och uppsat hår man höjd på luggen:P haha men det är bara om jag känner för det! det skulle vara lite grymt! Man ska ju kolla på massa bilar då och åka.. =) Kärlek på tisdagen vecka 31 varje år! tror att det blir 16 året i rad.. och fler ska det bli <3  


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0