Rättvik!

Rättvik idag och CCW..=) underbart! Okej det började rätt tråkigt med familjen men det var väl helt okej iaf! Sen kom ju Sandra.. haha o sa var det att gå runt o kolla träffade på massa härliga människor. Som en som var flera metar lång! han bara:
-Hej! hur är det?
- bara bra , jag
- Får jag testa en sak? , han
- öhh okej... , jag
Så fick jag testa hans hatt..=) haha helt från ingenstans
- du passa i den snygg! , han

Men det var ju inte det bästa träffade en super härlig kille från sthlm. Han ville bjuda på mat men nej tack! så skulle jag få en glass men det var värdens kö så det hoppa vi! Så tycke han att vi skulle stanna med dom i husvagnen och att vi skulle sova hos han när vi åker till sthm! haha!

MenMen så klart när man har som trevligast ringer mamma. NU ska vi åka!! Grrr.. alltid så tidigt. VILL VARA KVAR!!=)

Nästa år tar vi egen bil lr hur sandra! o då ska ylona med! haha (du kan köra jag har bil)

Puss <3 CCW <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0