Torsdag!

Haft en ganska lungt dag idag vaknade halv 9 av att väckar kolckan skrek!  Fick lov att ta mig upp efter att den hada ringt ett antal gånger! in i durchen sen en macka och borsta tänderna sen till tandläkaren som så klart gick jätte bra det tor längs tid att kollan tel nr. adress o frågor tog typ 10 min bara sen var man klar! En sväng in på apotekrt sen träffa mamma och syrran för att leta på en present till min lilla söta kusin vitamin som blir 4 imorn! Hittade en jätta läcker klänning =) sen hem o käka lite och till noret får att leta på en barbie häst til kusin och hittade en också sen tänkte vi ta en sväng till G-mormor/morfar men en stog ett tåg i vägen:S och när vi äntligen kom dit var dom ju inte hemma=) haha Sen hem o klippte topparna:S:S hjälp vad jag hatar att klippa håret spelar ingen roll hur lite man tar det syns (lr jag märker det iaf) haha

Imorn blir det muffins och sen Sandra och sen kalas=) <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0