Blir inget!

Jaha då var det klat då det blir inge Sthlm och Muse för mig i okt. Pga. föreldrar som knapt har varit i sthlm o att dom är så sjukt rädda om en! "det är inte värt pengara för att åka på en konsert" "om du blir sjuk då" asså fatta vad jag är arg jag får inte ens betala hela skiten själv och så sa jag till också med att mamma kunde åka med ner men nejnej! Ahhh Ta mig dit!!!!!!! Varför får inte jag!!!! JAG VILL!!!

Hade iaf en mycket trevlig dag och kväll igår! Grattis till alla studenter! Kvällen vart det till viborg först sen promenad ner på skeer och var där ett tag med massa roliga människor! Tack att ni finns! Sen vart det till viborg och typ död somna på en gång typ haha sjukt trött!


Idag har jag inte åstakommit mkt! väktes av ylonas vekar klocka vid 8 sen dra sig sen upp och frukost och gå tio meter för att lämna ylona vid bussen sen in igan sen har jag o sandra legat och halvsovit hela dagen! och nu sitter jag hemma och vänta på att det ska bli mat har inte ätit någon idag lr jo en maka typ kl9:P haha 

jag vill ha en stor säng med en knöl! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0