JagJagJag!

Jaa! snart lov o sommar som sagt! Mycket härligt. Men ändå tomt! det är något som saknas! det är nu som man börjar tänka på vad som har hänt under detta år och jag har inser hur mycket jag har glidit ifrån och knappt träffat någon som jag alltid haft vid min sida men nu känns det tomt! visst du är där iblan men inte som du har varit. Du har fått ditt nya. De är väl så det ska var! Och man kan inte mer än att hoppas att våra band är så starka att dom orkar hålla. Jag vill inte tappa dig. du betyder för mycket för mig!! Snälla glöm inte att jag alltid finns för dig!! <33

Det kan vara så svårt jag vill inte se vissa personer som andra gör jag har min egna syn. jag vet hur dom har varit och hur mycket de betyder för mig och har betyt i mitt liv! Mina vänner är det bästa jag har nya som gammla jag älskar dem o så är det vad nån än säger! äkta vänner sviker inte äkta vänner glömmer inte så jag hoppas att ni minns allt vi har gjort alla underbar dagar!! <3

Detta var det rörigt inlägg för er som läser det då! jag vet jag det känns som deta har varit ett år i funderar nu vill jag bara falla i sommar bara släppa allt och falla fritt! fly fårn allt jobbigt och bara ha det bra kvar! vänner försviner vissa för att man glider ifrån varandra o anndra är det någon så tar ifrån en någon som tar deras liv! jag vet att jag inte har kommit över det och jag kan inte! jag vill inte jag är rädd att jag ska glöma allt kul vi hade. det är som att jag går och hoppas på att du ska komma och gå på stan eller i skolan jag väntar på dig, men jag vet att du inte kommer. Men du finns med mig och jag vill inte glömma för du förgyllde mina dagar du kom som en ängel när jag behövde stöd sen försvan du när vi var på väg tillbaka på spåret igen! jag ångara att jag inte kunnde säga förlåt lite inna men jag visste inte vad som skulle hända hur ska man kunna veta! jag känner mig så dum jag ångrar mig! men jag Älskar dig o Saknar dig så enormt mkt! MIn ros <333<33<33
 
Man gör små och stora missar och jag har gjort många men det finns inget att göra. det man har gjor har man gjort jag kan inte trolla men jag önskar många gånger att jag kunde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0