Lycklig!

MUSE kommer till sverige!!! den 24 okt på hovet i sthlm och jag vill ja jag ska dit!!=) jag måste! det skulle bara var för underbart :D Borde nästan göras som klassresa? lr? biljetterna släpps på fredag! och måste övertala mamma också men det ska gå hoppas jag!! blir ju inget pace in love iaf har inte råd så lars o manod diao see you nån annan gång!!.
Muse konsert 24 okt!=)
Soft dag idag också! sovmoron till 9 sen kyrtan för genrep till studenten sen skolan typ 10 min svenska ock sen lång lunch tydligen ingen gitarr idag.:( menmen sen teater och uppspel gick bra i mitt fall!=) Sen lite betygsnak med lena om teaten och ja det var MVG!=) fatta vad stollt jag är!! det trodde jag aldrig att skulle gå! jag har övervunit mkt av min scenskräk!=) haha  Och i fredags fick jag veta att jag hade MVG på svenska uppsatsen med!! =) JAAA! man kan fast man har dyselxi det går kanske lite knaglig och salta fram men bara man vill så går det!

Nu fördröjer jag tiden med musik o spela lite på låten vi ska köra på ensambeln nästa vecka! kommer blir kul hoppas jag! ingen bra låt om man sdäger så men den väker gammla minnen:D  väntar på att sandra ska äta sen blir det någ en promenad hoppas jag om det inte regnar!
Imorn ska ylona sova här..:D jaa! ska upp tidigt på fredag o sjunga för studenterna i kyrkan kl 8 samlig kl 7... hoppas att vi ikommer upp bara xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0