Regn! och sommarlov!:P

Nu är det sommar lov! härligt äntligen kan man vila och ta igen sig! Hade en mkt trevlig fredag men också mkt blött..! jag fattar inte det her regnat oavbrutet se i fredags eftermiddag och det vill inte sluta det har inte varit uppehål i en minut ens. Nu borde det inte behöva regna mer på hea sommaren! jag säger bara det det är första året jag har haft vinter jacka på mig på skolavslutningen och i början av ett sommar lov! det är ju nu som man vill ha sol och ligga på stranden med en glass och underbara människor och bara njuta men nejnej det ska ösa ner regn så¨att man tappar lusten för allt! vart iaf bio i deg med lelle Sandra o erika trevligt! hela gänget samlat Älskar er! <33 ska försöka träffa er så mkt det gå i sommar! =)  nej nu ska jag kolla vädret och se när solen kommer tillbaka till oss.. haha

Kommentarer
Postat av: Jonas

Din blogg va ju jätte intressant Madde :)Jag hatar också detta jäla regnande..Vart är solen?!..

2009-06-19 @ 01:30:14
Postat av: Anonym

Bion var så jävla bra :D o snyggish han är oxå :)

2009-06-19 @ 20:48:21
URL: http://sandraerriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0