Snart lov!!

Nu är det snart slut ettan är snart över det har gått fort om man känner efter och vad mycket nya människor man har lärt känna och en ny klass men ärlig saknar jag den gammla lite säg vad ni vill men så är det! O klassen på låg o mellanstadiet attan vad jag sakna det såon toppen klass. Träffade svempa o malin en dag tänk vad det var länge sen 4 år! vi bode ju träffas! <3

Nu är det iaf snart lov o sommar jobba var man ju uta så klar men jag hoppas att jag klara mig! Blir väl att hjälpa mormor o morfar med gräset o Gmormmor o Gmorfar! Sen ska jag lata mig o vara med massa kompisar hälsa på sandra om hon ska till värmland! :D haha

Imorn är det genrep inför studenten på fredag! o på fredag är det samlig kl 7! Hjälp hur ska jag o ylona komma upp??! det går någ! Helgen blire någ lungn! Eller händer det nu kul i mora på lördag??!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0