Trevig midsommar! =)

Ja hoppas att alla haft en bra midsommar! har tillbringat början av dagen hemma och sen middag hos mormor o morfar för att fira morfar! sen majstångs resning och tog en dans med lill syrran och lill kusinen! haha Riktigt myskig att ta med dom att göra nåt kul en gång! sen tillbaka till mormor o morfar för att äta tårta och lite gottgott.. =) och sen vart jag rit ledare och fick en hög med tekningar säker över 20 st! Dom är då underbara min älsklingar! nästan så att jag är tvingad till färnäs på tisdag o dansa med dom! =) haha vad gör man inte för barn!

btw. var och simma igår med erika grymt skönt. det ska bara göras oftare! så nu säger jag varje fredag i vinter efter skolan blir det simma för som det ser ut slutar jag vi tolv då lr på måndagar! Sen lyckades jag städa mitt rum igår också! fint vart det men nästa lika igen nu! haha

Imorn blir det rysa o middag med andra sidan av släkten och så kanske försöka ta mig till orsa vem vet! 

ha det bra Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOORSA i kväll :D:D

2009-06-20 @ 14:59:14
URL: http://sandraerriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0