Valbog helgen!=)

JAAA! Hade en toppen bra trosdag! lätt bästa på länge!=) Först grilla hos mig med Sandra o Ylona sen ner till sandra o Spela lite guitar hero o börja komma i stämmning in får kvällen=) Sen ut o kolla  var det hände nå gick runt en lite sväng innan vi hamnade på kajen o träffaede sjukt mkt kul folk! kul att träffa båda gammla och nya kompisar! hade så sjukt kul (hade kunnat stannat länge) TACKTACK alla som var med! detta ska vi göra igen o igen o igen! <33 Sen gick vi hem till sandra fulla var mycka(o annat) haha hamnade framför tv:n o kollade på rec!=) hah sen sov jag på min haly bumpade madras som låg halft under sandras säng! men vem bryr sig efter en så underbar Kväll/ natt <3

Ferdagen vart seg lämnade Ylona. sen hem till sandra o kubb film o sola!=) sjukt mysigt! sen hem!

Lördag vart en dag i Rättvik träffade en härlig gubbe på fiket. han för sökte lura mig en lyckdes inte! sen skoja han med sandra! haha Sen när vi skulle hen träffa vi en gammal tant på stationen som också skulle med tåget! haha hon började prata om vad hon hade köpt o sen kom vi in på att jag håller på med musik och hon bara " ja! jag älskar att sjunga! jag har ett tips som jag brukar göra jag sjunger en låt som börjar på a och en på b och så vidare hela alfabetet varje dag men jag ken ingen på x och z. Sen är det lite kul när man börjar sjunga på en låte man inte har sjungit på 50 / 60 / 70 år"
Härlig tant det! =) haha

TAck Sandra för en underbar helg! <33 (och alla andra också) ÄLskar er! <33

Kommentarer
Postat av: Sandra

valborg var ju sjukt kul :D

haha trevliga människor de där i rättvik xD

2009-05-05 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0