...

Helgen över igen! mamma mia mamma mia mamma mia! Repat hela helgen inför konserten och måste säga att edet varit lite jobbigt men också trevligt! fick träffa släkten i lördags också det var ett bra tag sen jag hinner inte med att träffa alla längre!!





Det känns som man inte räcker till.
jag vill vara överallt.
jag gör så mkt jag kan.
ändå är det något som saknas.
det är ett håll
det är tomt.
men vad ska jag fylla det med.
jag har inte tid.
jag har viljan.
jag har önskan.
men.
hur.
när.
var.
med vem.
allt bara snurrar.
kan ingen ta ner mig på jorden igen.
jag orkar inte flyga mer.
vill inte störta.
vill landa mjukt.
alla går nerför.
ta emot mig.
fånga mig.
...
..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0